Järjestyksen muutos

Jos olet jo tehnyt tilauksen, mutta haluat lisätä tai poistaa tuotteita, voit tehdä sen seuraamalla alla olevia linkkejä.

Lisää tuotteita tilaukseeni.

Poista tuotteet tilauksestani.

Etkö löytänyt etsimääsi? 

Ota meihin yhteyttä info@allbuy.dk tai puh. 42 55 88 22.

Jos tilaustasi ei ole vielä lähetetty, se voidaan peruuttaa ilman ongelmia - Peruuta tilauksesi tästä.

Voit myös vain peruuttaa / poistaa osan tilauksestasi - Poista tuotteet tilauksestani tästä.


Etkö löytänyt etsimääsi? 

Ota meihin yhteyttä info@allbuy.dk
tai puh. 42 55 88 22.

Tilaukset lähetetään yleensä vasta kun kaikki tuotteet ovat varastossa. Sinulla on kuitenkin mahdollisuus jakaa tilauksesi useaan lähetykseen, jos haluat vastaanottaa jo varastossa olevia tuotteita.
Alle 1.000 29,95 DKK:n tilauksen jakamisesta veloitetaan 1.000 DKK ylimääräisestä lähetyksestä. Yli XNUMX XNUMX DKK tilausten jakaminen on ilmaista.

Napsauta tästä pyytääksesi tilauksesi jakamista.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota meihin yhteyttä info@allbuy.dk tai puh. 42 55 88 22.

Haluatko, että lähetämme tilauksesi tiettynä päivänä, voit tehdä pyynnön alla olevan linkin kautta.

Lähetyspäivämäärän muutos

Huomaa, että muutosta ei voida taata ja se tapahtuu vain, jos kaikki tuotteet ovat varastossa.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota meihin yhteyttä info@allbuy.dk
tai puh. 42 55 88 22.

Kaipaan...

Alla olevasta linkistä voit pyytää uuden tilausvahvistuksen. Muista myös katsoa mainoshakemistostasi, missä se saattaa sijaita.

Pyydä uuden tilauksen vahvistus

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota meihin yhteyttä info@allbuy.dk tai puh. 42 55 88 22.

Laskusi lähetetään samana päivänä kun nostamme koko maksusi. Jos et ole saanut laskuasi, voit pyytää uuden alla olevan linkin kautta.

Muista myös tarkistaa mainoshakemistosi.

Pyydä puuttuva lasku ostokselle

Etkö löytänyt etsimääsi? 

Ota meihin yhteyttä info@allbuy.dk tai puh. 42 55 88 22.

Kun ostat Royal Copenhagenin, EI sisälly fyysistä todistetta rikkoutumisesta.
Kuittisi/tilausvahvistus on todisteena takuusta.
Jos vahinko sattuu, sinun tulee tallentaa sirpaleesi, ottaa niistä kuva ja lähettää kuva sekä kopio kuitista asiakaspalveluumme osoitteeseen info@allbuy.dk, jonka jälkeen saat uuden vastaavan tuotteen veloituksetta.

Rikkoutumistakuu on voimassa 24 kuukautta ostopäivästä.

Takuu ei kata tahallisia tai törkeästä huolimattomuudesta aiheutuneita rikkomuksia.

Takuu voidaan käyttää vain kerran per. tavaraa, samoin kuin takuuta voidaan käyttää vain ostettujen tuotteiden määrää vastaavan määrän.

Etkö löytänyt etsimääsi? 

Ota meihin yhteyttä info@allbuy.dk tai puh. 42 55 88 22.

Bestilling

Kuinka pitkä toimitusaika on Black Friday -tilauksille?

Varastotuotteet voidaan toimittaa 1-2 arkipäivän sisällä, mutta Black Fridayn aikana saattaa esiintyä
viiveet, joten toimitus kestää 3-7 arkipäivää.
Meillä on varastossamme ylimääräistä henkilökuntaa, mutta niiden noudattaminen voi silti olla vaikeaa
normaalit toimitusajat.

Mistä tiedän, menikö tilaukseni läpi?

Jos tilaus on käsitelty, saat tilausvahvistuksen sähköpostitse.

Jos olet epävarma, ota meihin yhteyttä info@allbuy.dk tai numerossa 42 55 88 22

Miten palautus toimii?

Palautusprosessi on sama Black Fridayn aikana kuin muutenkin, voit lukea lisää palautuksista
tässä:

Sinulla on 3 kuukauden peruutusoikeus.


Mistä voin nähdä, onko tuotetta varastossa?

Jos haluat tietää onko tuotetta varastossa, klikkaa tuotetta nähdäksesi tilan.
Voit tilata tuotteen, vaikka se olisi loppuunmyyty, kun tilaus on valmis, saat tilausvahvistuksen, joka näyttää, milloin odotamme voivamme lähettää tilauksesi.

Kuinka pitkä toimitusaika on joulukuussa tehtyjen tilausten osalta?

Varastotuotteet voidaan toimittaa 1-2 arkipäivän sisällä, mutta jouluun asti saattaa olla viiveitä, joten toimitus kestää 3-7 arkipäivää.
Varastossamme on ylimääräistä henkilökuntaa, mutta normaalien toimitusaikojen noudattaminen voi silti olla vaikeaa.
Jos tilaat viimeisenä arkipäivänä ennen 24., sinun tulee tilata pakettilaatikko da Post
Nord ei jaa paketteja 24. joulukuuta.


Kuinka kauan minun on odotettava vastausta, jos lähetän sähköpostin?

Tyypillinen vastausaika on alle tunnin aukioloaikoina, joulukuussa vastausaika voi
olla 2-3 tuntia.

Mistä tiedän, menikö tilaukseni läpi?

Jos tilaus on käsitelty, saat tilausvahvistuksen sähköpostitse.

Jos olet epävarma, ota meihin yhteyttä info@allbuy.dk tai numerossa 42 55 88 22

Miten palautus toimii?

Palautusprosessi on sama kuin muutoinkin, voit lukea lisää palautuksesta tässä:
Sinulla on 3 kuukauden peruutusoikeus.

Mistä voin nähdä, onko tuotetta varastossa?

Jos haluat tietää onko tuotetta varastossa, klikkaa tuotetta nähdäksesi sen hetkisen tilan.
Voit tilata tuotteen vaikka se olisi loppuunmyyty, kun tilaus on valmis, saat sellaisen
tilausvahvistus, josta näkyy, milloin voimme toimittaa tilauksesi.

Sinun ei tarvitse olla jäsen tai tilaaja voidaksesi ostaa allbuy.dk
Voit vapaasti käyttää kauppaamme ja tarjouksiamme ilman jäsenmaksua.

Etkö löytänyt etsimääsi? 


Ota meihin yhteyttä info@allbuy.dk tai puh. 42 55 88 22.

Jos et ole saanut tilausvahvistusta pian tilauksen tekemisen jälkeen, ota meihin yhteyttä
asiakaspalvelu.
Syitä siihen, miksi tilausvahvistusta ei saada, voi olla useita:

- Sähköpostiosoite on syötetty väärin
- Tilausvahvistus on päätynyt roskapostikansioosi / ei-toivottuun sähköpostiisi
- Synkronointivirhe
- Itse tilausta ei ole käsitelty

Mutta huomaa, että jos et ole saanut minkäänlaista vahvistusta, se EI välttämättä tarkoita
että tilausta ei ole käsitelty. Allbuyn asiakaspalvelu auttaa mielellään ratkaisemaan tämän ongelman.

Etkö löytänyt etsimääsi? 

Ota meihin yhteyttä info@allbuy.dk tai puh. 42 55 88 22.

Hintatakuu

Hintatakuu tarkoittaa, että pyrimme vastaamaan hintaa, jos löydät tuotteen muualta halvemmalla.

Hintatakuun ehdot:

- Tuotteen on oltava 100 % identtinen.

- Hintaan verrattuna tulee olla kokonaishinta, sis. toimituskulut ja Tanskan ALV.

- Alennuskoodeja ei voi yhdistää hintatarjoukseen.

- Tuotteen on oltava varastossa / se on voitava toimittaa samaan aikaan kuin Allbuyssa.

- Tuotteen on kuuluttava Tanskan valituslain, tullin ja arvonlisäveron piiriin.

- Asiakirjoista tulee käydä ilmi, mistä tuotteen voi ostaa ja millä hinnalla. Hintatakuu on voimassa 14 päivää ostohetkestä.

- Ei koske rajoitettuja tarjouksia, ei koske tilattuja tuotteita

-Ei koske fyysisiä myymälöitä.

- Ei koske valikoitujen asiakkaiden hintoja, esim. jäsenet.

- Ei koske rajoitetun erän malleja. 

Koska hintatakuu on yksityisasiakkaille tarjottava palvelu, se on varattu yhdelle kappaleelle per. asiakas ja sovitettu vastaavasti.

Jos haluat käyttää Allbuyn hintatakuuta, lähetä sähköpostilla asiakirjat info@allbuy.dk.
Hintatakuu voidaan toteuttaa vain, jos asiakas lähettää meille kirjallisen dokumentaation, hintatakuuta ei voida sopia puhelimitse.

Etkö löytänyt etsimääsi?


Ota meihin yhteyttä info@allbuy.dk tai puh. 42 55 88 22.

Maksu

Maksu suoritetaan ostoksesi lopussa ja summa vähennetään kortiltasi vasta, kun tilauksesi lähetetään.

Allbuyssa voit maksaa seuraavilla korteilla:

- Dankort

Visa / Dankort

- MasterCard

- JCB

- Opettaja

Korttimaksun lisäksi tarjoamme seuraavia maksutapoja:

MobilePay
M obilePay on helppo maksaa mobiililla myymälöissä, verkkokaupoissa, sovelluksissa ja käyttäjien välillä. Lue lisää MobilePaysta hänen.

ViaBill
ViaBillin avulla voit ostaa tuotteen tässä ja nyt, vaikka tililläsi ei ehkä olisikaan kaikkea rahaa jäljellä. Valitsemalla verkkokaupan kassalla korottoman ja maksuttoman osamaksun voit sen sijaan jakaa maksun pienempiin osiin ja hajauttaa summan usealle kuukaudelle. Lue lisää ViaBillistä hänen.

EAN
Julkisilla laitoksilla on mahdollisuus maksaa tilauksensa EAN-laskutuksen kautta. Kaikki EAN-tilaukset tulee lähettää sähköpostitse osoitteeseen info@allbuy.dk jossa ne luodaan manuaalisesti.

Maksu Apple

Milloin tahansa

Klarna


Tietoturva on tietysti aina pääpaino arkaluontoisten tietojen, kuten luottokorttitietojen, kohdalla. Meille on tärkeää, että asiakkaamme kokevat korkean turvallisuustason järjestelmiä käyttäessään.

Etkö löytänyt etsimääsi? 

Ota meihin yhteyttä info@allbuy.dk tai puh. 42 55 88 22.

Maksu suoritetaan ostoksesi päätyttyä ja summa vähennetään kortiltasi vasta, kun tilauksesi on lähetetty. Etkö löytänyt etsimääsi? 

Etkö löytänyt etsimääsi? 

Ota meihin yhteyttä info@allbuy.dk tai puh. 42 55 88 22.

toimitus

Emme lähetä vaihtomerkkejä.
Jos lahjan saaja haluaa vaihtaa lahjan, voimme antaa lahjakortin/alennuskoodin.


Kuinka vaihtaa lahja?

Mene www.allbuy.dk/retur aloittaa tuotteesi vaihdon.
Kun tuote on vastaanotettu ja käsitelty Allbuyssa, saat hyvityslaskun/koodin uuden tuotteen tilaamista varten.

Jos haluat palauttaa alkuperäisen maksun, sen voi tehdä vain samalle kortille, jota käytettiin ostohetkellä.


Etkö löytänyt etsimääsi?


Ota meihin yhteyttä info@allbuy.dk tai puh. 42 55 88 22.

Jos haluat tietää, onko tuotetta varastossa, napsauta tuotetta nähdäksesi kaikki tiedot.

Kaikki tuotteet on merkitty vihreällä, punaisella tai oranssilla pisteellä.

Vihreä piste osoittaa, että tuotetta on varastossa, mutta ei saatavilla olevaa määrää.


Punainen piste tarkoittaa, että tuote on loppuunmyyty eikä sitä voi enää ostaa.

Oranssi piste osoittaa, että tuote on tällä hetkellä loppuunmyyty, mutta uutta toimitusta odotetaan.

Voit tilata tuotteen, vaikka se olisi loppuunmyyty. Kun tilaus on valmis, saat tilausvahvistuksen, joka kertoo, milloin odotamme voivamme lähettää tilauksesi.

Ohjeellista toimitusaikaa yritetään noudattaa, mutta sitä ei voida taata. Tämä koskee erityisesti tuotteita, jotka myöhemmin osoittautuvat jälkitilatuiksi.

Toimitustiedot päivitetään tuotesivulle mahdollisimman pian valmistajan ilmoituksen jälkeen.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota meihin yhteyttä info@allbuy.dk tai puh. 42 55 88 22.

Jos olet ostaja tai vain vastuussa lahjaostoksista yrityksessäsi ja haluat tilata
yrityslahjat yrityksellesi, olet tervetullut ottamaan meihin yhteyttä
saada henkilökohtaista opastusta työntekijöiltämme.


Ammattitaitoinen henkilökuntamme auttaa mielellään sinua löytämään täydelliset lahjat
sormi pulssilla ja tiedä viimeisimmät kodin sisustuksen trendit.


Kun tilaat suurempia määriä, sinun on otettava yhteyttä hyvissä ajoin etukäteen.
Ota yhteyttä sähköpostitse info@allbuy.dk tai soita meille 42 55 88 22

Lahjapakkauksen voi ostaa koriin, ja oletusarvoisesti lahjapakkauksen ostaminen johtaa siten, että koko tilaus pakataan yhteen.

Ostaessasi lahjapaketointia, joka vastaa korin eri tai samankaltaisten tuotteiden määrää, paketointi tapahtuu jokaiselle tilauksen tuotteelle.

Toisin sanoen 3 x lahjapaketointi 3 x Kay Bojesen Abelle tarkoittaa siis sitä, että jokainen Kay Bojesen Abe on paketoitu.


Lahjapaperi koostuu valkoisesta lahjapaperista, joka on sidottu Allbuy-silkkilahjanauhaan.

Etkö löytänyt etsimääsi?


Ota meihin yhteyttä info@allbuy.dk tai puh. 42 55 88 22.

Allbuy toimittaa maailmanlaajuisesti. Hinta riippuu tuotteesta ja määränpäästä.
Laita tuote ostoskoriin ja mene kassalle saadaksesi lähetyksen tarkan hinnan.


Jos tilaat muihin maihin kuin Tanskaan, sinun on odotettava pidempää toimitusaikaa.


Soita tai lähetä meille sähköpostia, jos haluat tietää tarkan toimitusajan maahan
haluat meidän toimittavan.


Etkö löytänyt etsimääsi?


Ota meihin yhteyttä info@allbuy.dk tai puh. 42 55 88 22.

Jos tarvitset suurempia määriä, voimme selvittää, voimmeko antaa sinulle toisen hinnan.
Kun tilaat suurempia määriä, sinun on otettava yhteyttä hyvissä ajoin etukäteen.
Jos olet ostaja tai vain vastuussa lahjaostoksista yrityksessäsi ja haluat tilata yrityslahjoja
yrityksellesi, olet erittäin tervetullut ottamaan meihin yhteyttä saadaksesi henkilökohtaista ohjausta työntekijöiltämme.

Ammattitaitoiset työntekijämme auttavat mielellään oikeiden lahjojen valinnassa, olemme pulssissa ja tiedämme viimeisimmät kodin sisustuksen trendit.


Ota yhteyttä sähköpostitse info@allbuy.dk tai soita meille numeroon 42558822

valitukset

Jos olet saanut viallisen tuotteen, lähetä sähköpostia osoitteeseen info@allbuy.dk.
Jotta valitus hyväksyttäisiin, on liitettävä kuva, josta näkyy selvästi vaurio.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota meihin yhteyttä info@allbuy.dk tai puh. 42 55 88 22.

Oletko saanut apinan, jolla on liikaa vaihtelua puun väreissä ja ulkonäössä?


Kay Bojesen käyttää tuotannossaan kestävää tiikkipuuta, joka on kestävä vaihtoehto luonnolliselle metsätiikille. Plantage teak on juuri leikattu kunto vaihtelee vahankeltaisesta vaalean harmaanvihreään; sillä välin myös pilkullinen tummilla täplillä ja raitoja.


Oletko saanut apinan, joka on väriltään liian vaalea?


Ajan myötä valon ja ilman vaikutus muuttaa tiikin värisävyjä
yhtenäisempi, kullanruskea lämmin sävy.


Liimajäämät, sirpaleet, jäljet ​​ja halkeamat eivät tietenkään ole hyväksyttäviä, ja niitä voidaan mainostaa.


Royal Copenhagen on monien vuosien ajan kehittänyt standardia sille laadulle, jota he haluavat nimetä, ja niillä on joitain hyvin erityisiä laatuvaatimuksia valmiille posliinille.


Se voi olla puhtaasti teknisiä vaatimuksia ja se voi olla visuaalista. 1. ja 2. luokan eroissa posliinin ulkonäössä on usein pieniä poikkeamia.


Siellä tulee mm. Älä koskaan saa olla poikkeamia, jotka ylittävät esineiden käytettävyyden. Tyypillisesti se on pieni värillinen täplä - musta, ruskea tai sininen - esineen edessä.


Jos se on takana, siinä voi olla useita pieniä täpliä. Siinä voi myös olla pieni vino tai epäsäännöllisyys, joka voidaan havaita, mutta joka on havaittavissa
ei aiheuta esim. lautanen kallistuu pöydällä. Monissa asioissa, joita he lajittelevat luokkaan 2, posliinin pienet puutteet eivät monissa tapauksissa ole kovin ilmeisiä.


Usein juuri runsas käsinkäsittely on syynä ihanteellisesta poikkeamiseen, ja 2. luokan tuotteiden läsnäolo on siten luonnollinen osa posliinin tuotantoa.


2. luokan tuotteet on merkitty naarmulla lasitteeseen kolmen aaltoviivan yli.

hinnat

Näet sivuillamme kaksi eri hintaa, vaikka tuote olisi sama?
Tämä johtuu siitä, että järjestelmämme tarkistaa / valvoo automaattisesti kilpailijoiden verkkosivustoja ja niiden hintoja.
Jos eroa on, järjestelmämme säätää hintaa automaattisesti. Valitettavasti järjestelmä on
ei pysty poistamaan yhtä hintaa ennen kuin toinen otetaan haltuun.
Joten jos näet kaksi hintaa, se johtuu siitä, että vastaamme hintoja alkaen
kilpailijoita, jotta sinä (asiakkaat) saat parhaan hinnan.


Pieni vinkki, jos näet kaksi eri hintaa, valitse halvin.

Etkö löytänyt etsimääsi? 

Ota meihin yhteyttä info@allbuy.dk tai puh. 42 55 88 22.

Kuitti evätty

Paketin saapumisesta pakettikauppaan saat 2 viestiä sähköpostilla ja tekstiviestillä, että pakettisi on valmis noudettavaksi Jos olet unohtanut noutaa pakettisi pakettikaupasta tai kadut ostosta, paketti lähetetään takaisin 30 päivän kuluttua. Palautus voi kestää 7-14 päivää. Jotta voimme käsitellä palautetun paketin järjestelmässämme ja palauttaa tuotteen summan, pyydämme ystävällisesti luomaan palautusjärjestelmäämme "palautuspyynnön", jonka voit tehdä tämän linkin kautta: https://www.allbuy.dk/pages/retur
Heti kun palautuspyyntö palautettuun pakettiin kuuluvalle tilaukselle on luotu, saat noin viikon sisällä viestin käsittelyn valmistumisesta ja maksun palautuksesta. 

Palata

Asiakkaana joudut maksamaan tuotteen palauttamiseen liittyvät toimituskulut. Palautustarran hinta alkaa 49,95 DKK.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota meihin yhteyttä info@allbuy.dk tai puh. 42 55 88 22.

Mene www.allbuy.dk/retur aloittaa tuotteesi vaihdon.
Kun tuote on vastaanotettu ja käsitelty Allbuyssa, saat hyvityslaskun/koodin uuden tuotteen tilaamista varten.
Jos haluat palauttaa alkuperäisen maksun, sen voi tehdä vain samalle kortille, jota käytettiin ostohetkellä.


Kaikki palautustapaukset on luotava seuraavasti: www.allbuy.dk/returennen kuin palautusosastomme voi käsitellä ne saapuessaan.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota meihin yhteyttä info@allbuy.dk tai puh. 42 55 88 22.

Mene www.allbuy.dk/retur aloittaaksesi paluun.
Tällä hetkellä tilauksen palautus on mahdollista lähettää vain GLS:llä. DAO:lla ei ole mahdollisuutta toimittaa osoitteeseemme.
GLS:n palautustarra on mahdollista ostaa täältä: Palautustarra

Kaikki palautustapaukset TÄYTYY luoda seuraavasti: www.allbuy.dk/returennen kuin palautusosastomme voi käsitellä ne saapuessaan.

! HUOMAUTUS! Tämä menettely EI koske viallisia tuotteita, ja se on ilmoitettava vikojen vuoksi.
Käytä sen sijaan linkkiä tätä varten.

Etkö löytänyt etsimääsi?


Ota meihin yhteyttä info@allbuy.dk tai puh. 42 55 88 22.

Palautetut tavarat kerätään ja toimitetaan meille kerran viikossa KESKIVIIKKOINA.

Hoito kestää yleensä 1-2 päivää vastaanottamisesta, mutta pyhäpäivinä hoitoaika voi olla jopa 10 päivää.

Kun pakettisi on käsitelty, saat rahat takaisin tai hyvityslasku lähetetään sen mukaan, mitä olet merkinnyt palautusilmoituksessa.

Etkö löytänyt etsimääsi?


Ota meihin yhteyttä info@allbuy.dk tai puh. 42 55 88 22.

Allbuylla sinulla on 90 päivän täysi palautusoikeus. Määräaika alkaa päivästä, jolloin vastaanotat tuotteen.
Jos lahja annetaan tiettynä päivänä, palautusoikeus voidaan muuttaa voimassa olevaksi kyseisestä päivämäärästä alkaen. Siinä tapauksessa kirjoita se huomautuksena tilaukseesi.

Etkö löytänyt etsimääsi? 

Ota meihin yhteyttä info@allbuy.dk tai puh. 42 55 88 22.

Kun luot palautuspyynnön portaalimme kautta: https://www.allbuy.dk/retur saat automaattisesti palautusosoitteemme.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota meihin yhteyttä info@allbuy.dk tai puh. 42 55 88 22.


Jos haluat palauttaa tuotteen tai koko tilauksen, mene osoitteeseen: www.allbuy.dk/retur, aloittaaksesi paluun.
Tavarat on tällä hetkellä mahdollista lähettää takaisin vain PostNordilla. GLS/DAO:lla ei ole mahdollisuutta toimittaa osoitteeseemme.

Voit ostaa palautustarran PostNordille täältä:
Palautustarra

Kaikki palautustapaukset TÄYTYY luoda seuraavasti: www.allbuy.dk/returennen kuin palautusosastomme voi käsitellä ne saapuessaan.

Palautuspyyntöä ei tarvitse täyttää, kun haluat peruuttaa jotain tilauksestasi/koko tilauksesta tai haluat vaihtaa viallisen tuotteen takia.

Jos olet saanut viallisen tuotteen, ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@allbuy.dk ja liitä kuva virheestä.

Hyvityksen voi tehdä vain samalle maksukortille, jota käytettiin ostohetkellä.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota meihin yhteyttä info@allbuy.dk tai puh. 42 55 88 22.

Morsiustakuu

Rikkoutumistakuu tarkoittaa, että saat uuden, vastaavan tuotteen veloituksetta toimittamalla samanaikaisesti alkuperäiseen ostokuittiin liitteenä olevan takuutodistuksen ja luovuttamalla rikkoutuneen tai leikatun tuotteen lastut.

Rikkoutumistakuu koskee kaikkia Royal Copenhagenin runkosarjoja, jotka ovat ostohetkellä valikoimassa (paitsi Flora Danica) ja jotka on ostettu rikkoutumistakuujärjestelmään kuuluvista liikkeistä sekä Royal Copenhagenista, Amagertorv 6. , Kööpenhamina, Royal Copenhagen, Store Torv 14, Aarhus , ja Royal Copenhagenin verkkokaupassa, www.royalcopenhagen.com.


Rikkoutumistakuu on voimassa 24 kuukautta ostopäivästä ja sisältää vain 1. luokan. Takuu ei kata tahallisia tai törkeästä huolimattomuudesta aiheutuneita rikkomuksia. Takuu voidaan käyttää vain kerran per. tavaraa, samoin kuin takuuta voidaan käyttää vain ostettujen tuotteiden määrää vastaavan määrän, ts. Esimerkiksi, jos yllä olevasta sarjasta on ostettu 12 levyä, voidaan saada 12 vaihtolevyä.

Rikkoutumistakuu ei koske tavaroita, jotka takuun hyödyntämishetkellä ovat vanhentuneet tuotannostamme tai joita ei enää myydä kaupassa, josta tavara on ostettu. Mikäli tuote olisi siten lopetettu, toimitetaan sen tilalle samanlainen - mutta ei identtinen - tuote. Tämä on vain vaihto, joten rahaa ei palauteta. Toimitusaika vaihdon yhteydessä saattaa ilmetä.

Rikkoutumistakuu koskee vain yksityishenkilöiden ostoja ja sitä voivat käyttää vain yksityishenkilöt. Kauppiaiden ostot ja käyttö eivät siten kuulu rikkomistakuun piiriin, eivätkä elinkeinonharjoittajat voi käyttää rikkomistakuuta.

Vaihtaminen rikkoutuessa tai sirpaleiden sattuessa voi tapahtua missä tahansa rikkoutumistakuujärjestelmään kuuluvassa liikkeessä sekä Royal Copenhagenissa, Amagertorv 6, Kööpenhamina, ja Royal Copenhagen, Store Torv 14, Århus.


Jos tuote on ostettu verkkokaupasta, kuittisi toimii myös takuutodistuksena. Jos vahinko sattuu, sinun tulee tallentaa sirpaleesi, ottaa niistä kuva ja lähettää kuva ja kopio tästä kuitista asiakaspalveluumme osoitteeseen info@allbuy.dk, jonka jälkeen saat uuden vastaavan tuotteen veloituksetta.


Royal Copenhagen voi irtisanoa rikkomistakuujärjestelmän milloin tahansa ilman ennakkoilmoitusta. Takausjärjestelmän päättyminen vaikuttaa vain takausjärjestelmän päättymisen jälkeen tehtyihin ostoihin. Tämä tarkoittaa, että kaikki ennen takuuajan päättymistä tehdyt ostot ovat rikkomistakuulla 24 kuukauden ajan ostopäivästä lukien.


Tämä takuun rikkominen ei vaikuta oikeuksiin, jotka sinulla kuluttajana on muun lainsäädännön mukaan, mukaan lukien tavaramyyntilain mukainen valitusoikeus.

Jos haluat käyttää rikkoutumistakuuta, ota yhteyttä Allbuyn asiakaspalveluun.


Etkö löytänyt etsimääsi? 

Ota meihin yhteyttä info@allbuy.dk tai puh. 42 55 88 22.

Kaikilla Kähler-rungoilla (kupeilla, lautasilla ja aamiaiskulhoilla) on rikkoutumistakuu. Rikkomistakuu tarkoittaa, että saat uuden, vastaavan tuotteen veloituksetta toimittamalla alkuperäisen ostokuitin ja rikkinäisen tuotteen mukana olevan takuutodistuksen samanaikaisesti.

Rikkoutumistakuu koskee vain keramiikkaosia
Takuu on voimassa 24 kuukautta ostopäivästä ja kattaa vain 1. luokan tavarat. Takuu ei kata tahallisia tai törkeästä huolimattomuudesta aiheutuneita rikkomuksia. Takuu voidaan käyttää vain kerran per. tavaraa, samoin kuin takuuta voidaan käyttää vain ostettujen tuotteiden määrää vastaavan määrän.

Rikkoutumistakuu ei koske tuotteita, jotka takuun käyttöhetkellä ovat vanhentuneet tuotannostamme. Mikäli tuote olisi siten lopetettu, toimitetaan sen tilalle samanlainen - mutta ei identtinen - tuote. Tämä on vain vaihto, joten rahaa ei palauteta. Toimitusaika vaihdon yhteydessä saattaa ilmetä.

Rikkoutumistakuu koskee vain yksityishenkilöiden ostoja ja sitä voivat käyttää vain yksityishenkilöt
Kauppiaiden ostot ja käyttö eivät siten kuulu rikkomistakuun piiriin, eivätkä elinkeinonharjoittajat voi käyttää rikkomistakuuta.

Kuluttajalla itsellään on mitä tahansa. takuun käytöstä aiheutuvat kuljetus- tai toimituskulut.

Kähler voi irtisanoa rikkomistakuujärjestelmän milloin tahansa ilman ennakkoilmoitusta.

Takausjärjestelmän päättyminen vaikuttaa vain takausjärjestelmän päättymisen jälkeen tehtyihin ostoihin. Tämä tarkoittaa, että kaikki ennen takuuajan päättymistä tehdyt ostot ovat rikkomistakuulla 24 kuukauden ajan ostopäivästä lukien.

Tämä takuun rikkominen ei vaikuta oikeuksiin, jotka sinulla kuluttajana on muun lainsäädännön mukaan, mukaan lukien tavaramyyntilain mukainen valitusoikeus.
Jos haluat hyödyntää rikkoutumistakuuaikaa, ota yhteyttä Allbuyn asiakaspalveluun.

Etkö löytänyt etsimääsi? 

Ota meihin yhteyttä info@allbuy.dk tai puh. 42 55 88 22.

2 vuoden taukotakuu Rosendahl-posliinille.

Takuu myönnetään tuotteille, joissa on taustaleima, näet tämän sivun oikealla puolella ja/tai missä se näkyy pakkauksessa.

Takuu kattaa rikkoutumisen, sirpaleet ja valmistusvirheet edellyttäen, että tuotetta käytetään oikeaan tarkoitukseen. Takuu ei kata tuotteen normaalia kulumista tai vikaa.

Reklamaatiot tehdään myymälässä, josta tuote on ostettu, tai muulle tuotteen jälleenmyyjälle liitettynä ostoasiakirjat (kuitti/voucher). Kauppa vaihtaa tuotteen vastaavaan tuotteeseen. Rikkoutumistakuu ei anna oikeutta rahojen takaisin saamiseen. Tuotetta vaihdettaessa rikkoutumistakuun mukaisesti alkaa uusi 2 vuoden takuuaika.

Kuluttaja vastaa kaikista takuuta käyttävistä kuljetus- tai toimituskuluista. Takuu ei vaikuta ostolain 2 vuoden takuuajan mukaisiin kuluttajan oikeuksiin.

Takuun myöntää valmistaja Rosendahl Design Group A/S, Slotsmarken 1, 2970 Hørsholm, Tanska.

Jos haluat käyttää rikkoutumistakuuta, ota yhteyttä Allbuyn asiakaspalveluun.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota meihin yhteyttä info@allbuy.dk tai puh. 42 55 88 22.

Kun ostat Royal Copenhagenin, EI sisälly fyysistä todistetta rikkoutumisesta.

Kuittisi on todisteena takuusta. Jos vahinko sattuu, sinun tulee tallentaa sirpaleesi, ottaa niistä kuva ja lähettää kuva sekä kopio kuitista asiakaspalveluumme osoitteeseen info@allbuy.dk, jonka jälkeen saat uuden vastaavan tuotteen veloituksetta.

Takuu on voimassa 24 kuukautta ostopäivästä lukien. Takuu ei kata tahallisia tai törkeästä huolimattomuudesta johtuvia rikkomuksia. Takuu voidaan käyttää vain kerran. tuotteesta, kuten takuuta voidaan käyttää vain useita kertoja, jotka vastaavat ostettujen tuotteiden määrää.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota meihin yhteyttä info@allbuy.dk tai puh. 42 55 88 22.

GEORG JENSEN - MORSIAMEN TAKUU

Georg Jensenillä haluamme tuottaa iloa asiakkaillemme joka kerta, kun jotakin tuotettamme käytetään. Toivomme, että nautit ainutlaatuisten posliinituotteidemme toimivuudesta ja kauniista muodoista päivittäin.

Posliinin rikkoutuessa Georg Jensen tarjoaa tuotteen vaihtamisen ilmaiseksi 24 kuukauden ajan ostohetkestä lukien. Jos tuote on lopetettu tai se ei enää myy sitä myymälässä, josta tuote on ostettu, sen tilalle toimitetaan samanlainen tuote - mutta ei identtinen tuote samassa hintaluokassa. Tämä on vain vaihto, joten rahaa ei palauteta.

Takuu raukeaa tahallisen tai törkeän huolimattomuuden seurauksena syntyneen rikkoutumisen yhteydessä. Georg Jensen voi irtisanoa takuun milloin tahansa ilman ennakkoilmoitusta. Ennen järjestelmän päättymistä tehdyt ostot ovat kuitenkin edelleen takuun piirissä 24 kuukauden ajan ostopäivästä lukien.

Rikkoutumistakuu on voimassa vain 1. luokan tuotteille ja vain yksityishenkilöiden ostoille Tanskassa. Takuun voi käyttää ottamalla yhteyttä liikkeeseen, josta tuote on ostettu, esim. Georg Jensenin valtuutetuista jälleenmyyjistä, Georg Jensenin omista liikkeistä tai Georg Jensenin verkkokaupassa.

Vaurioitunut tuote ja alkuperäinen kuitti tulee ottaa mukaan fyysiseen myymälään. Ottaessaan yhteyttä Georg Jensen -verkkokauppaan tulee sähköpostiin liittää alkuperäinen kuitti ja kuva vaurioituneesta tuotteesta. Muista siis aina tallentaa ostokuitti.

Rikkoutumistakuuta voi käyttää vain kerran tuotetta kohden. Samoin alkuperäisessä kuitissa olevien tuotteiden enimmäismäärä voidaan vaihtaa. Jos lautasia on ostettu 4, voidaan vaihtaa enintään 4 lautasta.

Georg Jensenin rikkomistakuu ei vaikuta kuluttajalainsäädännön mukaisiin oikeuksiisi.

Toivomme, että nautit Georg Jensen -posliinistasi monien vuosien ajan.

GEORG JENSEN

Puhelin asiakaspalvelu

Lähetä sähköposti osoitteeseen